sábado, 1 de xuño de 2013

Despedida Informática1213

Dende aquí quero agradecer a compañeiros e sobretodo a profesores de informática todo o aprendido neste curso. Gracias a eles comecei este blog, que ainda que leva un tempo parado debido a exames eu asegurovos que chega o verán un verán cargado de moitas festas, e que intentarei poñer todo da miña parte para seguirvos informando.
Espero poder poñer en practica moitos proxectos utilizando todo o que aprendín e facer algo distinto, dedicado sobretodo a seguidores de orquestas. Agora mismo estou realizando un proxecto que moi pronto espero poder presentarvos a todos. Non é unha tarea doada, eu porei todo o meu empeño e farei o posible dentro das miñas posibilidades. (Recordade o meu outro proxecto www.javiercarnota.tk , fai dous meses cumplia 3 anos.)
 Aquí sempre teredes información de festas, últimas noticias, etc. Todo actualizado o antes posible.
E repito, gracias Gumer, gracias  Ángel por animarnos con este proxecto a todo Inforeba1213, foi unha gran esperiencia tanto para profesores como alumnos, creo que non son o único que vou seguir dando caña.
Un saúdo.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Deja aquí tu comentario, siempre con el mayor respeto posible.